ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ

Διαχείριση Παραπόνων

 

Στη MERIT ΧΑΕΠΕΥ επιδιώκουμε να ανταποκρινόμαστε στις απαιτήσεις των πελατών μας με ακεραιότητα και υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης γι’ αυτό και δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση σε τυχόν παράπονα ή σχόλια που μας γνωστοποιούνται.

 

Για οποιοδήποτε θέμα σας απασχολεί ή παράπονο που επιθυμείτε να υποβάλλετε, σχετικά με τις υπηρεσίες που σας παρέχουμε, μπορείτε να απευθύνεστε στην Εταιρία μας με έναν από τους κάτωθι τρόπους:

 

  • Επισκεφθείτε τα γραφεία μας, Σοφοκλέους 5, Αθήνα.
  • Καλέστε το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο τηλέφωνο 214 100 8800.
  • Συμπληρώστε και στείλτε μας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου το Έντυπο Υποβολής Παραπόνων
  • Αποστείλετε επιστολή στην οποία να φαίνονται τα στοιχεία επικοινωνίας σας και το θέμα που σας απασχολεί.

 

Τα αρμόδια πρόσωπα της Εταιρίας μας, θα εξετάσουν το θέμα σας προσεκτικά και θα σας απαντήσουν εγγράφως, εντός 30 εργάσιμων ημερών. Εάν χρειαστεί  περαιτέρω χρόνος για την εξέτασή του, θα ενημερωθείτε σχετικά.

 

Σε περίπτωση που η απάντηση μας δεν σας ικανοποίησε, μπορείτε να απευθύνεστε στο Ελληνικό Χρηματοοικονομικό Διαμεσολαβητή, στην ιστοσελίδα www.hobis.gr ή στην Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς στην ιστοσελίδα www.hcmc.gr.